do kasy suma: 0,00 zł
Pytania i odpowiedzi

1. KIEDY ZOSTANIE DOSTARCZONE MOJE ZAMÓWIENIE?
Wysyłka zamówienia trwa od 1 do 5 dni roboczych. 

Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć 1-2 dni na doręczenie w zależności od formy wysyłki.

2. CO OZNACZA INFORMACJA O WYDŁUŻONYM CZASIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA?
Taka informacja pojawia się, gdy jeden z produktów lub ilość zamówionych sztuk danego produktu wymaga sprowadzenia z magazynu centralnego. Realizacja takiego zamówienia będzie trwała od 4 do 8 dni roboczych. Do czasu realizacji zamówienia przez Outlet Coletto należy doliczyć 1-2 dni na doręczenie w zależności od formy wysyłki. 

3. JAK MOGĘ DOKONAĆ ZWROTU PRODUKTÓW ZAKUPIONYCH W SKLEPIE ONLINE? Zwrotu towaru można dokonać na dwa sposoby:
- osobiście
- poprzez odsyłkę towaru do siedziby Coletto: 

 Adres siedziby:
"Coletto" S.C. Grzegorz Szymczak, Piotr Pinis
Warszawska 320
42-200 Częstochowa

Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Szczegóły TUTAJ

4. W JAKIEJ FORMIE OTRZYMAM ZWROT NALEŻNOŚCI ZA ZWRÓCONY PRODUKT?
Zwrot należności za zwrócony towar następuję taką samą formą jak dokonano płatności w trakcie złożenia zamówienia. Jeżeli płatność była za pobraniem zwrot zostanie wykonany przelewem na wskazany numer konta. 

5. JAK MOGĘ ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT ZAKUPIONY W OUTLET COLETTO?
Reklamacji można dokonać osobiście w siedzibie firmy Coletto lub kontaktując się z nami poprzez adres mailowy serwis@coletto.pl, celem ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji. 

 6. W JAKI SPOSÓB DOKONAĆ WYMIANY?
W sklepie internetowym OUTLET.COLETTO.PL wymiana towaru polega na dokonaniu zwrotu wybranego produktu i złożeniu nowego zamówienia. Aby być pewnym, że towar jest dla Ciebie zarezerwowany złóż nowe zamówienie już dziś. Nie stosujemy przeksięgowań środków z jednego zamówienia na kolejne.

7. CZY MOGĘ ZMODYFIKOWAĆ LUB ANULOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
Po dokonaniu płatności nie ma możliwości modyfikacji zamówienia jednak do chwili jego wysłania, można je anulować w tym celu prosimy o kontakt: outlet@coletto.pl

8. CZY MOGĘ ZMIENIĆ METODĘ PŁATNOŚCI PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA?
Tak, można dokonać zmiany formy płatności. W tym celu prosimy o kontakt email : outlet@coletto.pl 

 9. CO OZNACZAJĄ STATUSY ZAMÓWIEŃ W MOIM PANELU KLIENTA?
„Przyjęte do realizacji” - oznacza, że zamówienie zostało przekazane do przygotowania.

„Oczekiwanie na płatność” - oznacza, że zamówienie jest aktywne i oczekuje na opłacenie (przelew online lub tradycyjny).

"Przesyłka wysłana"- oznacza, że zamówione produkty, zostały zapakowane i wysyłane z magazynu pod wskazany przez Ciebie adres lub do punktu odbioru. „Anulowane” - oznacza, że całe zamówienie zostało anulowane.

 10. OTRZYMAŁEM PRODUKT NIEZGODNY ZE ZŁOŻONYM PRZEZE MNIE ZAMÓWIENIEM. CO W TYM PRZYPADKU?
W przypadku otrzymania niewłaściwego towaru prosimy o kontakt email : outlet@coletto.pl

11. OTRZYMAŁEM NIE SWOJE ZAMÓWIENIE. CO MOGĘ ZROBIĆ W TEJ SYTUACJI?
W przypadku otrzymania nie swojego zamówienia prosimy o kontakt email : outlet@coletto.pl 

12. CO NALEŻY ZROBIĆ W SYTUACJI, GDY OTRZYMANA PRZESYŁKA JEST USZKODZONA (NP. ROZERWANY KARTON)?
W tym wypadku prosimy o spisanie u przewoźnika protokołu w celu ustalenia szkody oraz okoliczności jej powstania. Następnie prosimy o przesłanie mailowo skanu tego protokołu na adres: outlet@coletto.pl 

13. JAKI JEST CZAS NA DOKONANIE PŁATNOŚCI ZA ZAŁOŻONE ZAMÓWIENIE?
Czas na dokonanie płatności to 7 dni kalendarzowych licząc od złożenia zamówienia. Po upłynięciu terminu płatności zamówienie zostaje automatycznie anulowane. 

14. JAK MOGĘ WYKORZYSTAĆ KOD RABATOWY?
Kod rabatowy należy wpisać w specjalnie wyznaczonym do tego polu, które znajduje się w „koszyku” pod listą produktów.

15. MÓJ KOD RABATOWY NIE OBNIŻA CENY W KOSZYKU, CO MOGĘ ZROBIĆ?
Zweryfikuj czy spełniłeś wszystkie warunki promocji, jeżeli tak prosimy o kontakt email: outlet@coletto.pl 

16. CZY ZA ZŁOŻONE ZAMÓWIENIE MOGĘ ZAPŁACIĆ PRZY ODBIORZE W SIEDZIBIE FIRMY COLETTO?
Tak, jeżeli jako sposób dostawy wybrałeś odbiór osobisty w siedzibie firmy. Płatność tylko GOTÓWKĄ.

17. JAK DŁUGO TRWA ZAKSIĘGOWANIE WPŁATY ZA ZAKUPIONY TOWAR W OUTLECIE COLETTO? 
W przypadku płatności za pobraniem twoje zamówienie przechodzi automatycznie w tok realizacji, przy wyborze płatności Online oraz Płatności Kartą po poprawnym zweryfikowaniu transakcji pieniądze pojawiają się na naszym koncie w ciągu 2 minut. Przy płatności Transferem płatność księgowana jest kolejnego dnia roboczego. 

18. JAKI JEST CZAS NA ODBIÓR MOJEGO ZAMÓWIENIA W SIEDZIBIE FIRMY?
Czas na odbiór zamówienia w siedzibie firmy to 10 dni, możemy jednak wydłużyć czas odbioru po wcześniejszym kontakcie: outlet@coletto.pl 

19. NIE OTRZYMAŁEM ZAMÓWIENIA MIMO STATUSU „DORĘCZONE”?
Upewnij się że zamówienia nie odebrał również nikt z domowników. Jeżeli nie, prosimy o kontakt email: outlet@coletto.pl

20. W JAKI SPOSÓB MOGĘ SIĘ UPEWNIĆ, ŻE PROCES ZAKUPÓW ZOSTAŁ PRZEPROWADZONY POPRAWNIE?
Po zakończeniu zakupów, otrzymasz na swoją skrzynkę mailową potwierdzenie złożenia zamówienia.

21. CZY MOGĘ ŚLEDZIĆ SWOJA PRZESYŁKĘ?
Wraz z informacją o wysyłce zamówienia otrzymasz numer listu przewozowego. W przypadku jego braku skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - outlet@coletto.pl

22. CZY PRODUKTY DODANE DO KOSZYKA SĄ DLA MNIE ZAREZERWOWANE?
Niestety nie, produkty w koszyku nie są zarezerwowane. Dopiero po złożeniu zamówienia produkty rezerwują się.

23. JAK MOGĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z OBSŁUGĄ KLIENTA?
Z Obsługą Klienta możesz skontaktować się na dwa sposoby: telefonicznie 34 325 36 87 lub wysyłając email pod adres: outlet@coletto.pl od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl